zondag 27 mei 2018

Brons bij IFAM

Op zaterdag 26 mei 2018 heeft Sven in het Belgische Oordegem deelgenomen aan de International Flanders Athletics Meeting (IFAM). Het deelnemersveld is van hoog niveau en deelnemers komen van over heel de wereld hier naar toe. Verder zijn er natuurlijk vele toppers uit Nederland, Frankrijk en natuurlijk België zelf. Voor veel Nederlanders is dit een prima topwedstrijd ter voorbereiding op het Nederland Kampioenschap over 4 weken.

De omstandigheden waren zaterdag aan het begin van de avond met een temperatuur van ca. 26 graden prima te noemen. In een veld van 16 internationale springers wist Sven met een sprong van 2.10m een 3e plaats te behalen. Zijn sprongen over 2.15m zagen erg goed uit en geven vertrouwen voor het komende NK.

Voor de komende weken staan er nog twee wedstrijden op het programma te weten de High Jump meeting in Zoetermeer waar de Nederlandse top aanwezig is evenals hoogspringers uit Duitsland, Frankrijk en België. Kort daarna volgt de Gouden Spike in Leiden en dan is het goed voorbereid aan de start verschijnen van het NK in Utrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten