zondag 6 januari 2019

Kandidaat sportman 2018

Nadat Sven een jaar geleden is gekozen tot sportman 2017 van Etten-Leur is hij dit jaar wederom door het sportgala in Etten-Leur genomineerd voor sportman 2018. De nominatie vormt een mooie bekroning op 2018 waar hij zich heeft weten te handhaven aan de top van het Nederlandse hoogspringen. Nu nog afwachten wat op 26 januari 2019 de beslissing van de jury zal zijn tijdens het sportgala in de Nobelaer.

Stemmen voor publieksprijs
Naast de kans op sportman 2018 is er ook de kans om de publieksprijs te winnen. Hiervoor kun je stemmen via de site van het sportgala. Ga hiervoor naar www.sportgala-ettenleur.nl. Aan de onderzijde van de pagina staat de mogelijkheid om te stemmen. Klik hierop en je kunt je stem uitbrengen op Sven van Merode. Stemmen kan nog tot en met woensdag 9 januari 2019. Stemmen van buiten Etten-Leur is ook toegestaan.

Direct naar de stempagina, ga dan naar https://www.sportgala-ettenleur.nl/publieksprijs

Vooruitblik
De eerste wedstrijd van dit winter seizoen is eind januari in Apeldoorn en begin februari staat er nog een internationale wedstrijd (IFAM) in Gent op de kalender. Daarna volgt het Nederlands Kampioenschap voor senioren op 16 februari 2019 in Apeldoorn.

Hartelijk dankt voor je stem!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten